Nu stiu altii cum sunt…

23Noi09

Dar eu ma simt super atunci cand vad ca altii o duc mai rau😀
Sa presupunem ca am o zi proasta (si am zile proaste, destule):
– parul nu sta deloc,
– mi-au aparut cosuri peste noapte,
– cearcanele nu se mai ascund sub concealer si fond de ten,
– mai descopar un rid la coada ochiului pe cand imi tremura mana pe tus si inca un fir alb de par fix in breton !
– chioscul din colt nu are tigari azi,
– a mai aparut un caine vagabond in haita care-mi tine calea spre serviciu – prietenii mei😛
– aflu ca nu am marunt de o cafeaaaaa
– pica netul la serviciu
– inca o zi in care singurul sms este primit de la orange, sau singurul mail este de la horoscop online :((

Ce fac? Ma uit la vedete nemachiate. Sau neepilate. Horrorrrrrrrrr!!!!!!
Oooo, da! Bine e sa vezi cum altele au o zi si mai proasta ! E bine sa stii ca nu esti singura pe lume care trece prin asta si mai ales ca li se intampla tocmai vedetelor ;))

Sa incepem, atunci…

Barbara Strisand

Barbara Streisand - poza 11 din albumul Vedete nemachiate

 

Cher

Cher - poza 10 din albumul Vedete nemachiate

Sharon Stone

Rihanna. I feel good. tana nana nana naaa

 De 2 ori Horrorrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!

Imi place sa fiu rea ! Simt ca traiesc. Viata fara barfe ar fi pustie…La fel cum ar fi fara reduceri, ciocolata, inghetata, fistic, tort caramel si laptele cu cereale. In curand, cand voi avea destul curaj, voi posta pe blog poze cu mine before and after make-up..



No Responses Yet to “Nu stiu altii cum sunt…”

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

