Barbatii din viata mea. Part I

24Noi09

Aseara, un post Tv, o maimuta paroasa si tipul  guraliv care-mi incheie ziua cu o portie de ras. 

Nu este prima oara cand urmaresc emisiunea lui, insa niciodata nu am simtit ca sunt intru totul de acord cu cineva :D  Tot respectul pentru acest om, pentru ideile lui absolut geniale pe care nu are nici cea mai mica jena sa  le spuna sus si tare, pentru ca intotdeauna spune lucrurilor pe nume intr-o maniera originala, zeflemitoare, acida,  pentru ca e unicul roz in lumea asta a oamenilor gri.

Da, este Mircea Badea!  Nici n-as vrea sa-l cunosc face2face, mi-e de ajuns sa-l vad la tv. El imi strica programul „somnul de frumusete de 8 ore”. Dar merita, in sensul ca rad  fie   pe infundate fie cu gura pana urechi.

http://85.9.12.243/a3/watch3.php?year=2009&month=11&day=23&show=in_gura_presei

Abia il astept si-n seara asta

 Sursa: www.comunicatemedia.ro

 



No Responses Yet to “Barbatii din viata mea. Part I”

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

