30Noi09

Postul acesta nu intra in nicio categorie. Reprezinta uoful meu fata de cineva apropiat.

Cineva care, atunci cand organizeaza un gratar, se gandeste in primul rand la tema conversatiei pe care o va purta cu invitatii. De parca ar avea cineva chef de vorba…

Cineva atat de moda veche incat asteapta invitatie speciala la orice eveniment, oricat de mic si neinsemnat. Chiar si la cafea…

Cineva care nu s-a laudat niciodata cu copiii ei, dar ii lauda pe ai altora. Fenomen foarte dureros al copilariei mele : X canta la pian. Si eu cant la pian, dar poate ca in loc de lectii de muzica preferam sa fac sport….  X e la facultate la Bucuresti. Hello, eu sunt inca  la liceu!!!!!!!

Ca sa nu mai vorbesc de asemanarea dintre aceasta persoana si Moromete. Cel batran – a trecut ceva timp de cand am  citit asta, asa ca mi se iarta daca uit cum il chema.  Ma intorc  fericita de la Bucuresti, admisa la facultate, la buget.  N-o sa banuiti care a fost reactia…  M-a luat sa intorc fanul, ca tot era cald si frumos afara…

Cineva care de fiecare data cand ma suna, si asta inseamna zilnic, imi da cate o veste proasta incat imi strica ziua. Si intotdeauna ma suna dimineata…

Cineva care nu stie sa faca altceva decat sa-si planga de mila, sa ceara sfaturi de care niciodata nu va tine seama, sa-mi intinda nervii la maxim… Cineva care vorbeste mult, dar asculta putin. O persoana  care crede ca este indeptatita sa-mi inchida telefonul in nas, iar apoi ma suna sa ma intrebe daca m-am suparat.

Da, mami, m-am suparat!  De fiecare data, chiar…

Cu toate astea, cred ca m-am obisnuit cu toanele astea, de atat timp. Acum e 12 si inca nu m-a sunat. O sun acum sa vad ce s-a mai  intamplat acum…

Trist, asa-i?

 



No Responses Yet to “”

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

