Comedie Horror

14Dec09

Nu inteleg cum vine asta. Comedie Horror. E un fel de struto-camila? sau cum?

Omg, ajutor, ma urmareste unul cu drujba! Dar oare de ce striga” Hi, I’m Chucky! Wanna play?”. Mai baiete, eu nu stiu engleza, zi-mi in romana, ce caru’ meu!  AAAAaaaa, m-am impiedicat. Nuuuuuuu,  te rog, nu ma omori, te rooooooog!

Vai, nu degetul mic de la picior, e degetul meu preferat!!!! Ai, stai asa, ca ma gadili!,. Taie si tu mai convingator, ce naiba! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! Opreste-te, te rog, mai unge si tu drujba asta ca mai mult ma deranjeaza la urechi decat sa taie! AAAAAajutooooooooooooooooooooor!

Hei, vezi, taie si tu numai degetul, nu te intinde, ca piciorul imi mai trebuie! Tu esti surd? Opreste-teeeeeeee!  Ca ma gadili! AAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaahaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa! AAAAAAAAAahahaaaaaaaajutoooooooooorrrrr!

Ceva de genul asta?

Stupid, de-a dreptul.

A, si stiti ce-am gasit pe  wiki ? Ca exista si zombi-comedia!!!!!!!!!!!!

PS. Nu am urmarit niciun film din seria Papusa Ucigasa, de fapt filmele de groaza nu se incadreaza in standardele mele. Imi place sa visez frumos!



No Responses Yet to “Comedie Horror”

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

