Pierdut prietena. De tot.

20Dec09

Voi posta niste citate despre prietenie, sa vad cum se aplica in cazul meu.

Nimic, niciodata, nu va inlocui pe camaradul pierdut. Caci nu pot fi creati vechi camarazi. – Antoine de Saint Exupery

Prietenia nu rezista nici un jigniri, nici in infrangeri. Ea moare. – Titu Maiorescu

Nu trebuie sa-ti faci prieteni decat dintre oamenii care muncesc. Omul lenes este periculos pentru prietenii sai, caci el, neavand ce face, vorbeste despre ce fac si ce nu fac prietenii sai, se amesteca in treburile altora si devine inoportun: iata pentru ce trebuie sa fim destul de intelepti ca sa nu ne legam decat de oamenii care muncesc. – Friedrich Nietzsche

E uimitor cat adevar poate sa fie in aceste vorbe. Poate ca daca imi spuneai asta acum 1 luna te luam in ras. Insa acum stiu. Dezamagirea pe care ti=o lasa in urma o prietenie care se destrama nu se compara cu nimic. Un prieten care moare, a murit pentru ca asta i-a fost destinul, nu pentru ca dintr-o data, din lipsa de ocupatie, se hotaraste sa-ti faca rau.

E vorba de cea mai buna prietena a mea. Cea careia ii spuneam fiecare gand. Petreceam foarte mult timp impreuna, impartaseam totul, vorbeam cate in luna si in stele si, mai mult, nu ma simteam aiurea pentru ca scoteam cate o perla sau pentru colectia mea de pantofi la care se adauga tot timpul un nou item. Era singura care imi intelegea trairile, tocmai de aia nu simteam ca trebuie sa ma justific in vreun fel pentru ce ziceam.

Imi lipsesc convorbirile alea lungi despre tot felul de rahaturi: haine, copil, soti, din nou haine, incaltaminte, din nou soti, iar incaltaminte…

 Simt ca lipseste ceva din viata mea, ca si cum as avea o mana amputata. Ma uit degeaba la telefon, nu am niciun apel ratat. Si poate ca e mai bine sa petrecem sarbatorile acasa, doar eu si sotul meu. Trist, de altfel….

Pe de alta parte, ma simt prea jignita pentru a ceda, din nou! Cel mai bine ar fi sa stiu ce e in  mintea ei acum, daca ii pare rau pentru ceea ce a facut, sau chiar crede ce spune. Cred ca am inceput sa gandesc prea mult, ar trebui sa las lucrurile sa mearga de la sine. Nu?



No Responses Yet to “Pierdut prietena. De tot.”

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

