One to go

27Dec09

Craciunul a trecut, chiar ma bucur, mi s-a luat o piatra de pe inima.  In fiecare an se aduna toate neamurile, palcuri-palcuri, unii vin, altii pleaca, toti vin la mine acasa. Atat m-am saturat de spalat vase….

Atata pregatire pentru ce?

Pana la urma, chiar nu-mi pare rau ca nu am facut brad de craciun sau cozonaci. E mai bine asa. Si poate la anul voi pleca de acasa. Cred ca ar fi cea mai buna mutare pe care as putea s-o fac. Sa plec de acasa de sarbatori :))))))))))))))

Cum spuneam, inca nu am depasit hopul: mai sunt revelionul si sf Vasile!!!!!! Mi-e rau….Alta pregatire, alte vase de spalat. 

Aaaaaaa, era sa uit. Programul de Craciun? In prima zi am stat acasa, am luat pranzul intr-un cadru restrans al familiei noastre. Apoi m-am bagat in pat si am stat la tv. Apropo de tv, am asteptat toata saptamana sa vad „Hohoho”, iar cand a fost in sfarsit aseara, nu l-am urmarit din cauza unei vizite…..

Vreau sa stau pe o insula pustie, sa nu ma deranjeze nimeni. Macar cele cateva zile si asa putine pe care le am libere de Craciun si de Revelion. Mi-e groaza de ce va urma….



No Responses Yet to “One to go”

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

