2010

02Ian10

Daca ar fi sa pun in balanta ce s-a intamplat in 2009, cred ca un rand ar fi suficient. De fapt, un cuvant: NIMIC.

Ce isi poate dori cineva de la anul 2010? Depinde de fiecare..

Eu imi doresc sa fiu fericita asa cum sunt, sa nu mai fiu intrebata de ce nu am facut copii pana la varsta asta (parca as fi batrana), imi doresc sa am un salariu decent (nu mizeria din care traiesc, cica, acum).

Ii doresc colegei mele de serviciu  sa-si duca sarcina la termen si sa-i traiasca tripletii, iar celeilalte sa-i mearga relatia cu noul sau prieten.

Le doresc sefilor  mei sa nu mai fie narrow-minded si sa recunoasca ca sunt indispensabila firmei. Imi doresc ca directorul sa se retraga din scena, sa plece cu tot cu laptopul lui din Austria cu tot.

Mamei ii doresc sa cunoasca linistea, iar noul loc de munca sa-i aduaca bani multi, asa cum viseaza. Surorii mele ii doresc sa cunoasca un barbat sensibil, pe care sa ni-l prezinte si cu care sa aiba o prietenie adevarata. Si abia dupa cativa ani sa se marite😛

Sotului meu ii doresc sa se inventeze jobul dorit de el  si  sa nu se mai enerveze pentru ca imi cumpar alta si alta pereche de pantofi/botine/cizme/sandale/papuci/balerini etc.

Si sa revenim la mine:  am planuit sa nu mai permit nimanui sa spuna ca m-am ingrasat. Jesus, am 47 KG!!!! Nu sunt grasa deloc. God!!!!!!!! Spun asta pentru ca mi s-a spus chiar azi. Ce e trist e ca atunci cand aveam 57 kg, nimeni nu a observat. Dupa cativa ani, in care am luptat ca sa slabesc,  urechile imi aud chestia asta. Trist, intr=adevar. Asta inseamna ca imi propun pentru anul asta sa fac abdomene mai multe, sa alerg pe-afara si sa ajung in martie, de ziua mea, la 45 kg.

Anul 2010, vreau ca lucrurile bune din viata mea sa ramana neschimbate, sa se schimbe numai aspectele financiare si estetice, ca sa zic asa…Si nu, nu am de gand sa ma las de fumat.

Si sper sa ma apuc de casa anul asta….



One Response to “2010”

  1. intra si u pe http://extreemgeorge.wordpress.com si lasami un comm plzzz misto bloog


Lasă un răspuns

