Prima zi de munca

03Ian10

Pe anul acesta. Cred ca este o senzatie incomaparabila, dupa ce m-am obisnuit 4 seri sa ma culc spre dimineata, aproape de ora la care trebuie sa ma trezesc maine (sic).

Of, Doamne, bine ar fi sa incepem programul macar in prima saptamana, de pe la 12…

Si nici macar nu am chef de munca, ceea ce in  mod  clar nu ma caracterizeaza. Eu, care stau peste program, acum nu am chef de munca. Eu, care ma gandesc la solutii de iesire din criza pentru firma, chiar si in timpul meu liber, nu am chef de munca.😉

Uitati-ma pe mine pana in sarbatori😛

Acum, parca astept alt Craciun si alt An Nou, parca m-am obisnuit acasa.

A, era sa uit. Va prezint o chestie ciudata: cum se explica, sau cum explicati voi, ca de Craciun am sunat aproape toata agenda de telefon pentru urari de bine, sarbatori fericite, blablabla, iar de Anul Nou asteptam sa primesc urarile inapoi. Surpriza! Nimeni!!!!! De fapt, a fost cineva, dar nu voia cu sotul….

Trist, asa-i?



No Responses Yet to “Prima zi de munca”

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

