Muzica mea

16Mar10

Vorbesc despre muzica. Ascult muzica peste tot, fara muzica nu m-as simti eu. Acum ascult Sting-shape of my heart

dupa ce am ascultat Michael Jackson cu speechless, apoi am chef de niste Garbage – ma gandesc la un The world is not enough, sau mai bine I’m only happy when it rains.

Romanii nu sunt poeti, actori, sau muzicieni. Romanii sunt doar tigani. Decat sa ascult o manea, aceeasi linie melodica, aceleasi versuri despre cat de tare e cantaretul, despre cum arunca eu cu banii si despre cum i se arunca fetele la picioare….

Dar  muzica romaneasca inseamna pentru mine 3Sud Est. Si nu radeti.Nu vorbesc de 3SE aia tineri care nu-mi placeau, eu vb de astia maturi care canta despre dragoste, despre vise, despre tot ce ar trebui sa insemne muzica…

of, nu are nicio noima ce spun, se poate sa fie din cauza mp3playerului la care ascult acum. Ghici ce? Jose Nunez….



No Responses Yet to “Muzica mea”

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

